Search - Buscador

Cargando...

Translate

martes, 5 de junio de 2012

LOONEY BEAN COFFEE ROASTING CO.

While visiting Mammoth Lakes in California, I decided I wanted to stop for a coffee. I found different coffee shops in the area, but The Looney Bean Coffee Roasting Co. called my attention. I liked the relax view of the exterior and the interior decoration. 

The staff was super friendly.  Nathalie prepared a wonderful coffee for me and explained a little bit of the Coffee Shop. She mentioned that it was the first Coffee Roaster in Mammoth Lakes. 

I was able to meet Leyla, the owner and chat with her for a little bit. Obviously a coffee lover, she told me how her traveling around the world inspired her to bring to her Coffee Shop some of the best coffees of the world. How that traveling opened her mind and encouraged her to start a project in Congo. Every 7th cup of coffee that is served in the Shop goes to the Congo project. Take a look at their website:

www.looneybean.com/mammoth-lakes-ca


Durante mi visita a Mammoth Lakes, en California, decidí tomarme un café. Había varias Cafeterías que parecían interesantes, pero The Looney Bean Coffee Roasting Co. me llamó la atención. Me gustó la apariencia exterior, y por supuesto la decoración interior.

El personal fue súper amable. Conocí a Nathalie, que me preparó un café excelente y me explicó un poquito sobre la Cafetería. Era la primera tostadora de café de Mammoth Lakes.

También pude conocer a la dueña, Leyla, con la que hablé un poquito. Por supuesto a ella le encanta el café, y me contó que sus viajes a través del mundo le habían inspirado a abrir la Cafetería donde ofrece una gran variedad de café traída de distintas partes del mundo. El viajar también le había ayudado a tener una perspectiva diferente de la vida, y le motivó a empezar un proyecto de ayuda en el Congo. La séptima taza de café la dona al proyecto. Echad un vistazo a su pagina web.


Located Corner of the Rite Aid Mall at 26 Old Mammoth Road, Mammoth Lakes, CA

Situada en la esquina de Rite Aid en la Calle Old Mammoth #26, Mammoth Lakes, California



Leyla, the owner, who happily posed for the blog. 

La dueña Leyla, que posó sonriente para el blog

  

Congo Help Project. Proyecto de ayuda para el Congo.




Publicar un comentario en la entrada