Search - Buscador

Cargando...

Translate

lunes, 22 de octubre de 2012

BEST CUPCAKES EVER AT BUTTER LANE - NY

Today's post is going to be delicious!

Since my friends introduced me a couple of years ago to BUTTER LANE CUPCAKES, every time I go to New York, I’ve a forced stop at their store, or stores, since they have two locations: 123 East 7th Street, or 240 7th Avenue for their Butter Lane Park Slope.

The first time I tried a seasonal flavor, yes, inquire about their seasonal flavors… I remember it was hazelnut with vanilla… and it was delicious!
 This last time I tried a few different flavors. Here is my list: Chocolate-Raspberry, Banana-Cream Cheese with Pop Corn, yes pop corn on top… super creative! Banana-Sea Salt Chocolate, Banana-French Butter Cream, Banana-Cream Cheese, Vanilla-Chocolate, Chocolate-Blueberries.  (Showed in the pictures).

I didn’t eat all of them at the same time… don’t worry… I actually shared them… so me and my hubby sampled them. My favorite? Ummm… it is difficult to say. I like the French Butter Cream, since it is made with egg whites, granulated sugar and butter. The American Cream is butter and confectioners’ sugar. I notice the difference, and I like more the meringue style of the French Butter Cream.

It is still hard to say which one is my favorite. Probably the vanilla-hazelnut is one of my favorites. A classic one! So which one is yours? I would love to hear from you.
And if you don’t live in NY, remember… next time you go visit… stop at BUTTER LANE CUPCAKES.

www.butterlane.com

Like them at www.facebook.com/butterlane and follow then on Twitter@butterlane for the latest updates and news







The next day... I couldn't resist... I had to repeat. I had to go back to BUTTER LANE and buy some more cupcakes. This time the flavors chosen were vanilla-American Chocolate and Chocolate-Blueberry.

Al día siguiente, tuve que repetir... no me puede resistir y tuve que comprar mas cupcakes en BUTTER LANE. Esta vez los sabores eran... vainilla-chocolate Americano y chocolate con arándanos.





¡El post de hoy va a ser delicioso!


Desde que mis amigos me introdujeron hace un par de años a BUTTER LANE CUPCAKES, cada vez que voy a Nueva York, tengo una visita obligada a su tienda, o tiendas, ya que están situados en dos lugares: 123 East 7th Street, or 240 7th Avenue para su Butter Lane Park Slope.

La primera vez probé un sabor de temporada, sí, tienen sabores de temporada, así que no te olvides de preguntar cuál es el sabor típico de la estación… Yo probé el de vainilla con avellanas, y estaba ¡buenísimo!

Esta última vez me surtí de diferentes sabores, que, no os preocupéis, no me comí de golpe, sino que compartí generosamente. Aquí está la lista: Chocolate-Frambuesas, Plátano-Queso crema y palomitas, sí, súper creativo con las palomitas, y súper bueno. Plátano-Chocolate con caramelo y sal marina, Plátano-Crema francesa, Plátano-Queso crema, Vainilla-Chocolate (un clásico), Chocolate-Arándanos. (Los muestro en las fotografías).

¿Que cual es mi favorito? Es difícil de decir. Me encanta la crema francesa, que se hace con claras de huevo, azúcar granulado y mantequilla. Tiene la textura tipo merengue, algo que los que me conocen saben que me encanta. La crema americana, se hace con azúcar y mantequilla. Se nota la diferencia.
Aún así es difícil de decir cuál puede ser mi favorito. Quizás el de vainilla con avellanas. Sí, puede que sea ese. Simple, pero con mucho sabor. 

¿Y a vosotros? ¿Cuál os gusta más? Me encantaría conocer vuestra opinión.

Y si no vivís en Nueva York, no lo olvidéis, a vuestra lista de lugares a visitar, la próxima vez que vengáis por aquí … parad y probad BUTTER LANE CUPCAKES.

www.butterlane.com

Like them at www.facebook.com/butterlane y sígueles en Twitter@butterlane para obtener las últimas noticias 





Publicar un comentario en la entrada