Search - Buscador

Cargando...

Translate

martes, 6 de noviembre de 2012

CAMEL+NAVY

 Today it was one of those warm days found during the winter, a winter that where I live, doesn’t completely arrive yet… I decided to wear a classic mix of colors… camel and navy. The pleated skirt is from D Collection. I wore it with a navy t-shirt from J-Crew. (You know how much I love navy). A light jacket from Mossimo  in navy, matching the ankle boots that are from Tommy Hilfiger. The bag is from Lacoste, the necklace form Forever 21, the sunglasses from Calvin Klein and the bracelet … I bought it at Macy’s but I’ve added little charms… charms that I find in different places… I love bracelets with charms! I decided to wear a leather belt to stylize the outfit a little bit. What do you think? Do you like the combination?

En un invierno que no llega… con un día de sol y temperaturas templadas… me he decidido poner un conjunto de colores clásicos, camel y azul marino. Esta falda plisada en un tejido aterciopelado es de D Collection. Me la he puesto con una camiseta marinera, me fascina lo marinero, de J-Crew y una chaqueta ligera azul marino de Mossimo. Las botas, súper cómodas, son de Tommy Hilfiger, y el bolso también en camel es de Lacoste. El cinturón para estilizar un poco el conjunto, no recuerdo donde lo compré. Lo tengo de hace años. Tambien llevo un colgante de Forever 21, gafas de Calvin Klein y una pulsera con colgantitos que compré hace tiempo en Macy’s y a la que le he ido añadiendo más cositas de mis viajes por el mundo. ¿Qué os parece? ¿Os gusta esta mezcla de colores?















Publicar un comentario en la entrada