Search - Buscador

Cargando...

Translate

martes, 1 de enero de 2013

2013 - DREAM


I am about to write this blog, and I am thinking… what should I write about to make it interesting? What started as a hobby more than a year ago has lasted more than what I expected.  As a blogger you need to “sound” interesting, or make your blog look amazing every single day. That way you can have people visiting you every day, wanting to see what you have posted, how you look today, what you bought… what at the end, encourages you to keep the blog active.

To be able to please the audience,you need to post almost every day, and post something exciting or interesting. I have a goal… a goal for this 2013, and it is to make this blog more interesting every day. I am not famous, so I won’t need to post just one picture of what I am wearing today and have 30,000 visits a day. I can’t afford expensive designer clothes or accessories, and I am not sponsored by any designer… If I show a designer product it is because I saved money to purchase it, because I really liked it, and I made the effort to buy it or at that time I was able to afford it. 

If I talk to you about travelling, my other passion, it is because I really want to share with you my experiences… I want you to travel with me, to visit places I have visited… even if you can’t travel right now… I just want you to do it with your mind… That’s what I’ve done in the past. Many times dreams are possible. For me, years later I’ve been able to visit India, for example, one of the places I dreamed with visiting. I encourage you to do that…,travel around the globe with me… Ask me questions, leave comments… share with me experiences… Then I promise I’ll make this journey interesting and you will enjoy visiting me every day.  



Estoy a punto de escribir el blog de hoy  y estoy pensando… ¿qué puedo hacer para queresulte interesante? ¿De qué hablo hoy? ¿Qué fotos pongo? Lo que comenzó hace másde un año como un hobby ha resultado ser una experiencia muy gratificante. Comoblogger tienes que pensar en temas que atraigan al público, quieres que lagente te visite, que deje comentarios, que te siga día a día. Yo no soy famosa,así que por poner un look específico al día no voy a recibir 30.000 visitas.Tampoco tengo patrocinadores famosos, y si muestro ropa de diseño es porque enaquel momento me lo pude permitir o porque he ahorrado para comprarme algo específicoque me gustaba mucho. 

El viajar y la moda son dos cosas que me apasionan, y sonlas que principalmente comparto en el blog. Quiero que este año, 2012, esteblog resulte más interesante, así que acepto vuestras sugerencias. Seguiré hablándoosde lugares que he visitado, de sueños que he cumplido, como hice al hablaros deIndia, un país que desde niña había querido visitar. Así que si por algún motivono estáis en la posición de viajar, no os preocupéis, los sueños en muchasocasiones se cumplen… así que os invito a que me sigáis en esta aventura y que compartáisconmigo vuestras experiencias, vuestros deseos… También os seguiré hablando demoda, moda accesible, de calle… y cuando pueda os mostrare looks…  A veces no tengo el tiempo de sacar las fotoso un fotógrafo a mi lado… pero os seguiré mostrando cositas de esas, porque séque a muchas os gustan. 

Así que hasta aquí el blog de hoy… donde os he contadomis deseos, mis ganas de seguir con este proyecto, un proyecto que continúagracias a vuestro apoyo.
Publicar un comentario en la entrada