Search - Buscador

Cargando...

Translate

jueves, 21 de marzo de 2013

Spa

Who doesn't like to be pampered once in a while? Well, that is how I felt no long ago when I visited for the first time a Spa in the city of Reno, Nevada (USA). The name of the Spa is Dolce, and Sara Nevada is the nice girl that took great care of me. I had a European facial, and as many of you know I am European. We like to take care of our skin, and "we like to critique the job of our aesthetician". Well, this energetic and positive girl does a wonderful job. She is careful and professional. I love her massage. What a facial massage! It is funny because during the course of my life I've received many facials... And I wanted to know if she was going to incorporate some of that little details that to me, make the facial special. And she did! Little things like the relaxing oils, the neck massage... Not everybody does it! And she uses a special technique with hot stones... I won't tell you more... You've to go and try it... Yes, pamper yourself.

dolce Salon & Day Spa
Sara Nevada Littlewood
Cell: 775-762.5547 Phone: 775-8283772
3675 Lakeside Drive, Reno, NV 89509 (USA)

A quien no le gusta que la traten como una reina de vez en cuando? Hace poquito así me he sentido. He visitado por primera vez un Spa en la ciudad de Reno, Nevada (USA), que no conocía, y me ha encantado la experiencia. La esteticista, Sara Nevada, tiene unas manos increíbles. Es muy positiva, y se nota. Su lema es "dar lo que a ella le gustaría recibir en un tratamiento" y de verdad que se nota cuando te tratan así. Recibí un tratamiento facial "Europeo", y muchas ya sabéis que yo soy Europea. Estoy acostumbrada a los faciales, así que más o menos ya se como me van a ir tratando la piel... Me encantan los detallitos como los aceites esenciales relajantes, el masaje en el cuello... y cositas de esas. Bueno, Sara me sorprendió con algo nuevo... Las piedras calientes incorporadas al masaje facial. Lo mejor de lo mejor! Para volver! Sigamos dejándonos que de vez en cuando nos traten como reinas. Chicas, nos lo merecemos.

















Publicar un comentario en la entrada