Search - Buscador

Cargando...

Translate

martes, 23 de abril de 2013

NB

Many people is wearing New Balance sneakers with shorts, skirts, even dresses. Some styles are more popular than other. I don't have the vintage ones that are that popular right now. I've these ones that I've worn once and are super comfortable. This are the 442 in black, turquoise and purple. I hope I can show you one outfit with them soon.

Se ha vuelto a poner de moda un clásico de New Balance, las famosas zapatillas o "sneakers" como se conocen en inglés. Las Bloggers las llevan con falda, pantalones cortos e incluso vestidos...
Yo tengo estas, las 442 desde hace tiempo y me encantan. El look, por los colores es un poco más deportivo. Tengo ganas de enseñároslas pronto en uno d mis looks.













Publicar un comentario en la entrada