Search - Buscador

Cargando...

Translate

jueves, 9 de mayo de 2013

Neiman Marcus

I absolutely love this store. If I am sincere, I normally don't buy much there... I am enjoying shopping online lately. I must say I always find inspiration. I enjoy the creation of designers, the new season collections, the quality of products... Everything. Then, I adapt the styles to my budget. I hope you like the pictures.

Me encanta esta tienda. La verdad es que no compro mucho allí, me esta gustando eso de comprar online... Pero siempre que voy encuentro inspiración. Me encanta ver las colecciones de los grandes diseñadores, la calidad de las prendas, la variedad de colores... Y luego yo adapto todo eso a mi estilo. Espero que os gusten las fotografías. 























Publicar un comentario en la entrada